Van Gils en Lie tandartsen

Tandartsenpraktijk

uit 26 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Van Gils en Lie tandartsen - Amstelveen op 17 december 2021

Mw. Lie heeft met bijzonder veel aandacht en professionaliteit facings bij mij geplaatst. Zij heeft voorafgaand aan de behandelingen veel tijd en aandacht besteed aan het exact op maat en kleur ontwerpen van de facings. Ook is er voor de behandelingen een duidelijke uitleg gegeven over de behandelingen en de kosten en is steeds goed gekeken naar wat bij mij past en is naar mijn mening gevraagd. Het voorbereiden en plaatsen kost veel tijd en mw. Lie heeft dit met ontzettend veel aandacht en heel secuur gedaan. Ik ben erg blij en tevreden met het uiteindelijke resultaat! Het is heel natuurlijk en passend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Van Gils en Lie tandartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.