Waardering van Van Rij Mondzorg - Veenendaal op 1 april 2019

1.0

Ik heb een hele slechte ervaring bij deze tandarts, het maken van een afspraak was al lastig. Ik had een afspraak om 4 uur en om half 5 zat ik nog steeds in de wachtkamer. Nu snap ik dat het kan uitlopen maar het mag wel gemeld worden als het langer duurt en dit gebeurde ook niet. De behandeling was ook niet goed. Ik had weer een andere tandarts dan de vorige keer, terwijl ik had gevraagd om bij dezelfde tandarts te blijven. De receptioniste was bij binnenkomst ook niet vrolijk, en reageerde heel kort af toen ik zei dat ik een afspraak had. Voelde me totaal niet welkom. Nu heb ik pas geleden een mail gestuurd, op de site staat dat je binnen 3 werkdagen een mail terug krijgt. Ik wacht hier nu al 9 dagen op en heb hier nog steeds geen antwoord op. Ik zou nooit meer terug gaan naar deze tandarts en beveel hem ook niet aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Van Rij Mondzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.