Waardering van Van Steendelaar Tandartsen, Centrum Tandheelkunde Vondellaan - Zeist op 6 juni 2011

Was vroeger al 15 jaar patiente bij van Steendelaar zelf. Wat een ontspannen vakman! Met toen al ontspannende grappigeTom &Jerry tekenfilms in het plafond boven die behandelstoel! Ben na 5 jaar buitenland weer terug in de praktijk van deze vakman. Heeft nu een team van tandartsen. Ik zit nu bij één van zijn medewerksters Dr. Chantal Kuiper. Maar de sfeer is nog net zo: Vakvrouw, luistert, denkt mee en stelt me nog steeds gerust, want ik ben nog steeds angsthaas!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Van Steendelaar Tandartsen, Centrum Tandheelkunde Vondellaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.