Waardering van Van 't Hooft Tandartsen en Mondhygiënisten, vestiging Nicolaas Maesstraat - Amsterdam op 16 september 2020

• N.v.t.

• Gebitsaandoeningen

Ik ben een zogeheten "extreem angstige patient" en zelfs door meerdere (angst)tandartsen "onbehandelbaar" genoemd. Tot ik hier terecht kwam. Hier werd niet alleen gekeken naar of zij mij wel behandelbaar vonden, maar werd juist echt gekeken naar wat ik nodig had zodat ik wel behandeld kon worden. Er werd niet alleen ruim extra tijd genomen, maar ook naar alternatieven gezocht voor echt alles wat ik eng vind, en dat is nogal wat. De mensen zijn allemaal ontzettend lief en betrokken en doen er alles aan dat elk bezoek een prettige ervaring wordt. Zelfs mijn aanvraag (bij mijn zorgverzekeraar) voor alternatieve verdoving, hebben zij helemaal voor mij uit handen genomen. Er is gedurende de behandeling constant met mij gecommuniceerd en ik mocht van begin tot eind zelf aangeven of ik nog door wilde gaan of wilde stoppen. Het voelde daardoor helemaal niet verplicht of vervelend maar juist heel krachtig omdat ik zelf mocht kiezen. Ik zou ze zeker aanraden, sterker nog; dat heb ik al gedaan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Van 't Hooft Tandartsen en Mondhygiënisten, vestiging Nicolaas Maesstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.