Waardering van Verhagen Mondzorg, locatie Lichtenvoorde - Lichtenvoorde op 18 juni 2012

7.2

heb hier een brug laten plaatsen, het afslijpen van de hoektanden was een drama, het boorwater liep in mijn nek, de brug was ruw en voelde aan als schuurpapier zo ruw de brug is er uit gesloopt en de nieuwe brug was wel glad maar had een diepe richel aan de binnenkant, de brug is daarop hersteld en door de tandtechnieker terug geplaatst, ook weer niet goed 4 juli heb ik een afspraak bij mijn eigen tandatrs hopelijk kan hij de brug wel goed plaatsen, nu heb ik pijnscheuten kan niet bijten en op de 2 tanden waarop de brug is geplaatst sluit de brug niet goed aan, ik verwacht dat dit verholpen is als de brug goed geplaast is

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verhagen Mondzorg, locatie Lichtenvoorde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.