Waardering van Verhagen Mondzorg, locatie Lichtenvoorde - Lichtenvoorde op 19 december 2012

4.7

Onze ervaring is zeer slecht. Na 2 jaar heb ik nog steeds geen goede boven en onder prothese. Er werdt van alles beloofd dat goed komt. Maar vergeet het maar. We zijn hier gestopt en naar een ander Tandtechnieker gegaan. Het is een drama wat ik in mijn mond heb. Het verhaal is te lang om dit alles op papier te zetten. Men wil hier alleen maar implantaten te verkopen. Ook mijn zorgverzekeraar heb hiervan op dehoogte gesteld.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Verhagen Mondzorg, locatie Lichtenvoorde - Lichtenvoorde

Patient is voor behandeling nooit in Lichtenvoorde geweest en is niet
behandeld door LAM Verhagen. Jammer als patienten niet nauwkeurig zijn in
plaatsing van hun berichten. Zo worden onterecht praktijken/locaties in
een negatief daglicht gesteld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verhagen Mondzorg, locatie Lichtenvoorde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.