Verwijspraktijk voor Endodontologie EndoNoordkop

Tandartsenpraktijk

Meester Daarnhouwerstraat 1 1787 BA Julianadorp

Waardering van Verwijspraktijk voor Endodontologie EndoNoordkop - Julianadorp op 13 september 2021

Na de eerste afspraak had ik een goed gevoel over deze praktijk. Na de eerste afspraak waar alles wordt uitgelegd en wijze van uitvoering wordt verteld werd de afspraak gemaakt. Gelukkig werd op mijn verzoek om mij op de spoedlijst te zetten, goed gereageerd en na één week kon ik al komen. Met enig stress gearriveerd, maar door de wijze van ontvangst en de relaxte sfeer, begon dat al snel weg te ebben. De Arts is een zeer bekwaam man. Het hele proces heb ik kunnen volgen op een scherm boven mij en daardoor lag ik relaxt in de stoel. Het stress gevoel van het begin was geheel onnodig (achteraf). Als ik weer zou moeten zou dat er niet meer zijn. De adviezen in de brief die ik mee kreeg waren exact goed. EndoNoordkop Chapeau.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verwijspraktijk voor Endodontologie EndoNoordkop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.