Waardering van Vreugdenhil Tandartsen - Geldermalsen op 26 augustus 2016

9.8
  • Kaakaandoeningen

Al langere tijd liep ik met pijn in mijn kaak rond. Ook had ik veel klachten ernaast zoals hoofdpijn, oorpijn/suizen, nekklachten en mijn ogen. Bezoekjes aan de dokter liepen op niks uit. Werd wel naar de fysio gestuurd voor mijn nek. Totdat mijn tandarts mij naar Veugdenhil doorstuurde. Ik kreeg een vragenlijst opgestuurd en tot mijn grote verbazing kon ik zoveel aankruisen. Al mijn (vage) klachten stonden op het formulier. Vanaf dat moment voelde ik mij al gehoord. Tijdens het onderzoek en daarna overleg hadden ze een diagnose gesteld en konden we aan de slag. Tijdens de behandelingen werd er goed geluisterd en werd je gehoord. Al je vragen worden netjes beantwoord. De hulp is super. Ik ben zo blij dat ik daarheen ben gegaan. Top mensen! Nogmaals dank je wel!

Bent u of werkt u voor Vreugdenhil Tandartsen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.