Vreugdenhil Tandartsen

zaterdag
zondag
maandag

Waardering van Vreugdenhil Tandartsen - Geldermalsen op 19 oktober 2021

Eindelijk een tandarts die naar me luisterd en me ook echt begrijpt. Ik heb als bang meisje altijd een andere tandarts gehad en heb zelfs een keer een behandeling onder narcose gedaan. Mijn angst voor de tandarts is nog steeds groot. Ik had last van mijjn kies en moest er na 3 jaar zeker weer aan geloven om naar de tandarts te gaan. Dit keer besloot ik gelijk ook over te stappen naar een nieuwe tandarts in mijn nieuwe woonplaats: Vreugdenhil. Mijn ergste nachtmerrie kwam uit... ik moest een wortelkanaalbehandeling. Tom Driessen heeft deze behandeling bjj mij uitgevoerd en Tom jij bent echt Geweldig! Nog nooit zo rustig in een tandartsstoel gezeten. Alle vertrouwen in jou gehad en heb er inderdaad niks van gevoeld. We zijn er nog niet maar ik hoop met jou mijn angsten te overwinnen! Heel erg Bedankt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vreugdenhil Tandartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.