Waardering van Vreugdenhil Tandartsen - Geldermalsen op 6 november 2017

9.5
  • Gebitsaandoeningen

De medewerkers van deze tandartsenpraktijk hebben vanaf; maken van afspraak tot heden (met veel behandelingen (minstens 15 afspraken) mij verbaasd hoe professioneel en goedzijn zijn. De woorden: klantvriendelijk, advisering, kundig, weet waar ze over praten, is zeer van toepassing. Ik kan niet anders zeggen lovend te zijn over deze praktijk.De behandelende tandartsen Maarten (tandarts) en zijn collega Patrick (endotonist) zijn vriendelijk en vakkundige heren. Na uitgebreide intake was overleg met de andere specialisten nodig om goed advies te geven. Dit vanwege o.a. complexe lichamelijke aandoening. Heeft o.a. ook effect op het gebit.Uit dit overleg kwam een uitgebreid behandelplan / advies.  Duidelijk hebben zij dit toegelicht. Ik was vooraf al ingelicht dat er veel behandelingen zouden volgen. Vervangen van 11 oude amalgaam vullingen, 6 herhaalde wortelkanaalbehandelingen vanwege ontsteking, en kans op ontstekingen bij wortelpunt (niet geheel gevuld)) e.d. Hun advies was: met deze lichamelijke afdeling maken we kans op een machtiging bijzondere tandheelkunde bij verzekeraar. Akkoord voor vergoeding is zeldzaam vanuit basisverzekering, maar door een vakkundig rapport van de tandarts met overleg medisch specialist verzekeraar is de machtiging verstrekt. Zo werd het voor mij financiee haalbaarder het hele behandeltraject in korte tijd uit te laten voeren.Vele afspraken / behandelingen volgden. Het eerste traject met wel minstens15 afspraken in het achterliggende jaar is nu voorbij.Belangrijk punt: Doordat deze praktijk gebruikmaakt van microscopen werd tijdens de behandelingen de complexiteit van mijn gebit zichtbaar, zoals: niet gevulde wortels (met blote oog niet zichtbaar) klein afgebroken instrument materiaal vorige tandarts, e.d.Na pijnklachten (vervangen vulling) kon ik ook snel terecht voor verdere helpt. Helaas waren twee nieuwe wortelkanaalbehandeling nodig. Dit werd vakkundig opgepakt, naast de lopende zaken.Na 11 vernieuwde vullingen, 8 wortelkanaalbehandelingen verder is er voor het vervolg inmiddels opnieuw een vakkundig rapport geschreven om de basis af te maken door het plaatsen van kronen e.d, zodat mijn gebit er weer piekfijn uit zal komen te zien.Dit rapport is eveneens goedgekeurd door verzekeraar vanuit bijzondere tandheelkunde. Puilt gedaan mijne heren!Een klein aandachtspunt ter verbetering:In het telefonische contact is er wel verschil in communicatie door assistenten. Dit zou wat beter mogen. Bij doorvragen werd ik altijd teruggebeld door de tandarts zelf.Conclusie: Zeer lovend over deze praktijk met hun advies, behandelingen, maar ook aandacht voor de klant zelf. De tandartsen en hun assistentes zijn zeer vakkundig. Ik raad iedereen deze praktijk aan.Pijnklachten verdwenen:De (vage) pijnklachten die ik voorheen had (afkomstig door allerlei kleine inwendige ontstekingen in kiezen als gevolg van vroegere wortelkanaalbehandelingen) zijn verleden tijd. Ik ben jullie dan tot nu ook zeer dankbaar voor het geboekte resultaat!Mijn ouders (die voorheen bij dezelfde tandarts zaten en die met pensioen is) zijn ook overgegaan naar Vreugdenhil tandartsen. Ik raad iedereen dan ook deze praktijk aan!

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Vreugdenhil Tandartsen - Geldermalsen

geplaatst op 9 november 2017

Dank u voor de complimenten. We zijn blij dat onze inspanningen zo gewaardeerd worden.

Bent u of werkt u voor Vreugdenhil Tandartsen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.