Nela Ramirez Tandprothetiek

Tandprothetische praktijk

uit 27 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

vrijdag

dinsdag
woensdag
donderdag

Waardering van Nela Ramirez Tandprothetiek - Zoetermeer op 6 november 2020

In de 55 jaar dat ik een gebitsprothese draag heb ik nog nimmer zo'n prima behandeling bij het laten maken van een nieuwe prothese (zowel onder als boven) meegemaakt als nu recentelijk bij Nela Ramirez. Haar manier van behandelen is niet alleen bijzonder vriendelijk, maar wekt vertrouwen en komt heel professioneel over. Haar persoonlijke aandacht, uitleg en de door haar toegepaste technieken (zo uitgebreid en gericht op een mooi en goed resultaat ervoer ik het nog niet eerder), hebben geleid tot een prima passende en goed functionerende onder- en boven-prothese, waarmee ik uitermate tevreden ben. Ik was bij haar voor het eerst, maar dat zal zeer zeker niet de laatste keer zijn.

Reactie van/namens Tandprothetische praktijk Nela Ramirez Tandprothetiek - Zoetermeer

Dank, Dank!! Hier doe ik het voor zodat U en een ieder tevreden is en weer voor mij kan lachen!! Is toch altijd wel een dingetje een prothese maar als ik dan weer een tevreden patiënt lachend de deur uit zie gaan ben ik heel erg blij!!!

Groetjes Nela

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nela Ramirez Tandprothetiek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.