Waardering van Tandprothetische Praktijk Femke Grashuis - Uithoorn op 8 januari 2021

Mijn dochter heeft de kliniek van Femke voor mij uitgekozen. Zag er erg tegenop omdat ik voor implantaten moest met een klikgebit. Maar haar uitleg en behandeling waren zo geruststellend dat ik er heel open mee kon omgaan. Haar samenwerking met een voortreffelijk implantoloog David Rijkers is fantastisch. Sinds 6 januari heb ik het gebit en er gaat een wereld voor mij open. Ik heb dus van start tot finish er 4 maanden over gedaan en zeg nu dat ik het 10 jaar eerder had moeten doen. Ik zou iedereen Femke Grashuis en David Rijkers aanbevelen. Een geweldig goed en ervaren duo. Ben heel erg blij met hen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandprothetische Praktijk Femke Grashuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.