Kunstgebitten Rijnmond

Tandprothetische praktijk

uit 3 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Kunstgebitten Rijnmond - Hoogvliet op 31 oktober 2022

Via tandartspraktijk Levels uit Hellevoetsluis werd ik naar Kunstgebitten Rijnmond in Hoogvliet ( tegenwoordig ook in Hellevoetsluis) verwezen voor een bovengebit. Alles werd goed uitgelegd en ik werd op mijn gemak gesteld. Direct na het trekken van tanden en kiezen ging het noodgebit erin. In eerste instantie zat dat goed maar na verloop van tijd slonk mijn kaak en ging het te los zitten. Het gebit werd tussentijds opgevuld en met heel veel geduld werd getracht de bijtfunctie te verbeteren. Ik moest geduld hebben, want pas na een half jaar kon het definitieve gebit gemaakt worden. Dat is nu gebeurd. Ik ga weer zingend door het leven zonder dat mijn gebit naar beneden zakt. Er is ook veel aandacht besteed aan de kleur en vorm van de tanden. Naar mijn wens is alles zo natuurlijk mogelijk gemaakt. Onopvallend, maar mooi!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kunstgebitten Rijnmond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.