Mondzorgcentrum Truijen

Mondzorg

uit 131 waarderingen

134 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
2 februari 2023 - Geplaatst door de redactie

Een zeer vriendelijk, professioneel persoon. 100 procent tevreden.

6 januari 2023 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijke bejegening en professionele behandeling. Geen pijn bij tandextracties en mooie en goede protheses. Nazorg ook prima. Praktijk is zeker aan te bevelen.

18 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Je voelt je meteen welkom. Je word gehoord. Komen met goede opties. Je voelt je gewardeerd als klant.

15 december 2022 - Geplaatst door de redactie

Alles is perfect gegaan,ook na het plaatsen van Prothese ben ik steeds snel en correct behandeld. Warm aanbevolen.

9.8
21 november 2022 - Geplaatst door de redactie

De behandeling, uitleg en het aanpassen van de nieuwe kunstprothese was zeer duidelijk, vriendelijk en netjes. En de eerste indruk is dat de kunstprothese boven en onder goed past.

8 november 2022 - Geplaatst door de redactie

ik ben zeer te vrede alles werd goed uitgelegd goede service ben zeer te vrede met mijn prothese,

1 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Er werd vooraf uitgebreid gesproken over het verloop van de behandeling. Tijdens de behandeling voldoende ruimte voor vragen of opmerkingen. Zeer vriendelijke medewerkers. Ik ben zeer tevreden over...

9.8
30 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer correct geholpen. Vooraf kreeg ik duidelijk uitleg over de te nemen stappen van behandeling. Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

5 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Truijen mondverzorging is het beste dat ik ervaring heb op 30 jaar .Echt van begin tot einde perfect . Zelfs nazorg is echt goed .Op alle gebied van Mondverzorging zeer tevreden .

17 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Ben van tandarts gewisseld omdat deze mij op kosten joeg. Bij Truijen bleek dat niet nodig te zijn en heb nu een prachtige prothese. Bedankt allemaal.

13 september 2022 - Geplaatst door de redactie

een geweldige praktijk .je krijgt veel uitleg en er wordt goed naar je geluisterd .werkelijk een super praktijk ik ben zo goed geholpen . dat ik dat iedereen kan aanraden . echt mensen die hun vak...

12 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Wij zijn al enkele jaren zeer tevreden over praktijk 'Mondzorgcentrum Truijen' in Budel. Het hele team staat altijd in alle vriendelijkheid en rust voor je klaar, ze stellen je waar nodig is je op je...

9.3
10 september 2022 - Geplaatst door de redactie

ben tevreden omdat het allemaal goed ging

26 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Ben erg blij met mijn klikgebit . Een hele verbetering met mijn vorig gebit . Met dank aan Mondzorg Truijen Budel

18 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

hele goede uitleg gekregen en vakmanschap. Héél blij met mijn nieuwe gebit.

15 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Mijn gebit is prachtig geworden, het zijn net echte tanden, mijn hele gezicht is erop vooruitgegaan.

11 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Ben zeer goed en zorgvuldig behandeld Heb geen op of aanmerking