Waardering van Smile Clinic, locatie Capelle aan den IJssel - Capelle aan den IJssel op 18 december 2018

4.0

Tandarts Fernald is aardig en goedlachs, maar zijn behandelingen zijn ondermaats evenals zijn expertise. Mijn man heeft maanden met kiespijn gelopen uiteindelijk bij een weekendtandarts 3 kiezen moeten laten verwijderen waar ontstekingen zaten. Mijn zoon en ikzelf werden slordig gereinigd en geen advies gekregen over een sluimerende tandvleesontsteking en parodontitis. Die werden later geconstateerd door een mondhygieniste. Verder zijn de baliemedewerkers ook aardig maar het ontbreekt aan kennis en tijd! Ik wacht nu al 2 weken op een reactie op een simpele vraag van mijn mondhygieniste. Het hele gezin heeft zich dan ook uitgeschreven nu.

Reactie van/namens Tandprothetische praktijk Smile Clinic, locatie Capelle aan den IJssel - Capelle aan den IJssel

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback. Aan de hand van uw reactie kunnen wij uw gegevens niet achterhalen. Toch zouden we graag contact met u opnemen. Zou u een e-mail kunnen sturen naar info@smileclinic.nl? Bedankt alvast. Mvg, Nyree

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Smile Clinic, locatie Capelle aan den IJssel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.