Tandarts en Tandprothetische Praktijk Randwijck

Gesloten
maandag
dinsdag
9:00 - 16:30

Waardering van Tandarts en Tandprothetische Praktijk Randwijck - Amstelveen op 20 juli 2020

Gebitsaandoeningen

Mijn laatste afspraak bij deze praktijk was zeer traumatisch. Pas in de behandelkamer werd mij meegedeeld dat mijn tandarts al 2 weken daarvoor na een conflict met de eigenaresse was weggestuurd c.q. vertrokken. In de periode voorafgaande aan mijn afspraak heb ik meerdere malen telefonisch contact gehad met de praktijk. Er is mij ook na een directe vraag geen informatie verstrekt over het vertrek van mijn tandarts. Zelfs op de datum zelf werd bij de receptie geen mededeling gedaan hierover. Pas in de behandelkamer werd ik geconfronteerd met een dame, volledig in corona-outfit die de Nederlandse taal nauwelijks c.q. niet machtig was. Ik werd verzocht in de behandelstoel plaats te nemen. Pas op het laatste moment realiseerde ik me "dit wil ik niet. Ik ken deze tandarts niet. Ik weet helemaal niets, geen naam, geen gezicht. Ik wil hier weg." Daarna heb ik tot 2 keer toe de bevestiging gekregen dat mijn bezoek niet in rekening gebracht zou worden. Daarna volgde toch een rekening, schande

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandarts en Tandprothetische Praktijk Randwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.