Tandarts en Tandprothetische Praktijk Randwijck

zaterdag
Gesloten
zondag
Gesloten

Waardering van Tandarts en Tandprothetische Praktijk Randwijck - Amstelveen op 4 mei 2018

Kaakaandoeningen

Mijn vader zit in het verzorgingshuis d'oude Raai en zijn "brug" deed pijn. Gebeld met deze praktijk en hij is zo ontzettend goed geholpen door Dorita Ospina. In zijn eigen kamer heeft hij kunnen happen en binnen enkele dagen had hij een nieuwe onderbrug. Het metaal om de tanden is vervangen door kunststof. Perfecte service door een lieve en kundige vrouw zoals mijn vader Dorita noemt. De office manager die de telefoon opneemt doet het geweldig. Ziet kansen en mogelijkheden. Zo blij dat dit voor een man van 87 zo fijn is opgelost. Woensdag 2 mei jl. is hij bij de tandarts geweest voor controle van zijn 4 tanden. Ook de tandarts is ontzettend behulpzaam, kundig en sympathiek. Ze heeft de tanden van mijn vader schoongemaakt en deze worden niet getrokken. Hij heeft een duidelijke uitleg gekregen en mochten er problemen zich voordoen. Dan komt de tandarts in het verzorgingshuis d'Oude Raai. Hoe blij kan je een oude man maken. De praktijk is prachtig, mooi wit en zeer toegankelijk. Mijn vader kon overal naar toe met zijn rollator. De toilet is geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandarts en Tandprothetische Praktijk Randwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.