Waardering van Tandprothetische praktijk Besselink - Alphen aan den Rijn op 2 januari 2018

3.8

de prothese die ik voor herstel aanbiedt moet ik in de de wachtkamer uitdoen, na een uur wachten krijg ik mijn prothese weet terug, in een plastic zakje in de wachtkamer , ik wil het graag gespoeld hebben want ik doe de prothese niet graag droog in mijn mond, medewerker geeft aan dat hij mijn prothese heeft gedesinfecteerd, dus geen probleem en als ik het gespoeld wil hebben kan ik dat doen in het toilet, btw de behandelkamer was nietin gebruik dun naar mijn idee was er voldoende  gelegenheid dit anders op te lossen, geen enkel begrip en alleen de melding maak u grief maar bekend bij de heer Besselink zelf.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandprothetische praktijk Besselink? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.