Tandprothetische Praktijk Groothoff

Tandprothetische praktijk

Steurstraat 5 H 1317 NZ Almere

55 resultaten voor je selectie:

6 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Een zeer prettige praktijk, fijne mensen zeer kundig. Meneer Groothoff maakt er echt wat moois van ik heb geen moment spijt je bent hier in kundige handen

5 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Meneer Groothoff is vakkundig en vriendelijk. Hij heeft mij in het verleden een prothese aangemeten. Ik heb daar heel lang meegedaan. Vanwege het ouder worden heb ik nu een nieuwe en daar hoop ik ook...

9.2
30 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Tandprothetische Praktijk Groothoff heeft mij prima behandeld, ondanks plotselinge ziekte van mijn behandelend tandprotheticus. Het eindresultaat was goed en ik was tevreden over alle behandelingen....

8 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Al jaren een meer dan tevreden klant. Voor mij is Rob een prettig mens, makkelijk in de omgang, duidelijk in de uitleg, goede luisteraar naar evt. probleemzaken en die worden ook snel en vakkundig...

17 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden over de behandeling.

30 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goed vakwerk geleverd voor een gebitsprothese. Resultaat is niet van echt te onderscheiden. Uitstekende nazorg. Ik ben zeer tevreden!

2 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt goed geluisterd naar de vraag. Resultaat gaf volledige tevredenheid. Vriendelijke bejegening en duidelijke uitleg.

15 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden met mijn kunstgebit op implantaten en raad het iedereen aan die eraan toe is.

8.7
6 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik was toe aan een nieuwe prothese. Prettig behandeld en resultaat is fantastic.

13 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Het is een toppraktijk, er wordt naar je geluisterd en op je gemak gesteld.

30 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Gewoon heel goed geholpen. En zeer vriendelijk. Begrip voor angsten. En levert perfect passend gebit af!

5 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Last minute afspraak via website. Werd na binnekomst meteen en uitermate correct geholpen. Het mooiste: ik kon erop wachten (reparatie). Ik ben super tevreden.

5 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prima geholpen na prothesebreuk op 1e vakantiedag kon na paar uur weer met een big smile op vakantie. De nieuwe prothese zit prima. Uitstekend geholpen.

9.2
5 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ben vriendelijk en correct behandeld met een duidelijke uitleg over wat er gedaan moest worden en waarom.Er werd ook meerdere malen gezegd is er iets bel ons.

8.7
16 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer zorgvuldig en groot vakmanschap

8.3
6 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Vanaf het begin, duidelijke info, alles wordt uitgelegd, ook het hoe en waarom.Zeer goede ervaring.

2 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

zeer tevreden, vriendelijk rustig.heel goed geholpen

22 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Heeft voor mij boven en onder 2 uitstekende frameprothesen gemaakt. Zit meteen perfect. Heeft rekening gehouden met persoonlijke omstandigheden en wensen. Veel beter dan dat dit via mijn tandarts was...

9.7
31 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden! Kan geen min punt bedenken! Vriendelijk,rustig! Resultaat zeer tevreden!

Filters