Waardering van Tandprothetische praktijk Léonie van Gool - Heerhugowaard op 12 december 2019

4.2

Een nieuwe prothese laten maken dit ging heel snel met korte afspraken van misschien 10 minuten op zijn hoogst per afspraak. Weinig of helemaal geen uitleg en snelheid en dit voelde al heel slecht. Ik had naar mijn gevoel moeten luisteren en naar een ander moeten gaan maar je verwacht dit niet en bij de eerste keer passen (prothese was klaar)moest er gelijk geslepen worden want als ik ging praten zakte de prothese naar beneden. Ik besloot om na enige weken naar een ander te gaan om de prothese te laten bekijken, wat bleek de prothese moest na 3 weken al rebasingd worden. Ik heb dit bij een ander laten doen want had geen vertrouwen meer in deze snelle tandprotheticusch. .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandprothetische praktijk Léonie van Gool? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.