Tandprothetische Praktijk Van Ewijk, locatie Vleuten

Tandprothetische praktijk

Eyckenstein 39 3452 JD Vleuten

Waardering van Tandprothetische Praktijk Van Ewijk, locatie Vleuten - Vleuten op 7 december 2018

Gebitsaandoeningen

Ik kom na bijna mijn hele leven bij Ronald zijn vader voor een vakkundige prothese te worden voorzien,al vele jaren bij Ronald en Angela.Zij leveren echt goed werk,luisteren goed en geven je goed advies.Na goed passende protheses te hebben gehad was mijn onderkaak aardig aan het slinken en heeft Raymond mij op tijd een klikgebit aangeraden met de goede kaakspecialist erbij om dit uit te voeren.Het was echt vakmanschap wat hij daarna afleverde. Mijn ondergebit en bovengebit ook was in 1 keer goed en ik kwam daarna pas een jaar later voor controle en zat alles nog perfect.Mijn zelfvertrouwen om te eten wat ik wilde is  dusdanig toegenomen en ik beveel iedereen aan om als je er aan toe bent eerst naar Ronald en Angela te gaan,dan ga je nooit meer verder kijken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandprothetische Praktijk Van Ewijk, locatie Vleuten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.