Mondzorgcentrum Truijen

Tandprothetische praktijk

Nieuwstraat 42 6021 HT Budel

91 resultaten voor je selectie:

25 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goede informatie deskundig goede hygiëne fijne omgeving

25 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Super vriendelijk en behulpzaam de behandeling is 100% meegevallen.

19 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Keurige behandeling, goede uitleg met welke behandelingen mogelijk zijn. Luistert goed naar klant en werkt zeer hygiënisch. Komt afspraken goed na. Zeer te spreken over eindresultaat.

17 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden luisteren goed naar hoe jij het graag wilt.

11 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Deskundig advies, nette werkplek, goede hygiëne, Vakkundig werk.

8.8
7 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goede sfeer, vakkundig en neemt de tijd om het goed uit te leggen. Deskundigheid staat hoog in het vaandel.

8.8
28 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Vanaf het eerste gratis consult tot de laatste afspraak voor het plaatsen van mijn nieuwe gebit is alles snel, professioneel en vriendelijk verlopen. De hr. Truijen was bij de afwerking vaak...

19 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kon snel terecht en kreeg goede uitleg wat er moest gebeuren. Erg tevreden met het resultaat.

16 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben perfect geholpen met een nieuwe prothese.

11 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kan helemaal geen nadelen opnoemen. Je wordt zo goed en netjes geholpen. Daar kunnen anderen nog eens een voorbeeld aan nemen.

5 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de verleende zorg er was veel aandacht voor mij als patiënt. Ook kreeg ik zonder dwang de nodige producten voor onderhoud aangeboden.

9.8
20 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goed geholpen en gewenst resultaat bereikt

27 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Alle afspraken zijn prima verlopen en van de protheses ben ik zeer tevreden

9.5
20 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vond het fijn dat alle behandelingen vanuit huis hebben plaatsgevonden. Prima service. Er werd zorgvuldig met je omgegaan.

11 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De afspraken zijn niet altijd nagekomen ben zelfs eenmaal voor niets geweest omdat de tijdsplanning niet klopte. Werd thuis gebeld voor een afspraak die geannuleerd was en die eerder al uitgevoerd...

7.3
8 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Een heel fijne, rustige man waar ik me heel erg op mijn gemak bij voel. Goede uitleg en ontzettend tevreden met het resultaat. Mijn nieuwe gebit zit veel beter dan dat mijn oude gebit ooit heeft...

8 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik geef een dikke tien.Het was perfect gewoon.

3 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De aandacht die hij schenkt aan het opmeten en maken van de gebitprothese is geweldig.

25 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Rustige en deskundige uitleg plus perfecte en deskundige behandeling. Vooraf het kostenplaatje ontvangen en wat je daarvoor ontvangt.

Filters