Aafje Thuiszorg Barendrecht

Thuiszorg

Middeldijkerplein 6 2993 DL Barendrecht
Deze locatie is onderdeel van Aafje

Waardering van Aafje Thuiszorg Barendrecht - Barendrecht op 6 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik heb geen vaste tijden betreffende het aan- en uitkleden en het douchen elke dag. Ik wacht rustig af wanneer ze komen. Laatst kwamen ze een keer om 19:30 om me uit te kleden. Dat vond ik te vroeg en heb dat doorgegeven en daar wordt dan nu rekening mee gehouden. Het zal niet meer voorkomen werd er gezegd. De omgang is goed met de medewerkers. Ik word elke dag gedoucht, wat ik heel prettig vind. Als ik een wondje heb of als ik me niet lekker voel, merken ze dat meteen op. Ik krijg vaste medewerkers, dat gaat prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aafje Thuiszorg Barendrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.