Waardering van Aafje Thuiszorg Dordrecht - Dordrecht op 21 februari 2017 interview

7.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De verzorging die ik krijg, draagt heel veel bij aan de kwaliteit van mijn leven. Ik kijk naar ze uit, ik heb dan gelijk weer even een praatje. Er is verschil in deskundigheid en alertheid, de een is attenter dan de ander. Sommige medewerkers verdien voor hun alertheid en deskundigheid wel een 9 en de anderen zou ik eigenlijk willen waarderen met een 6 hiervoor. Gelukkig is de groep die een 9 verdient groter dan de groep die ik een 6 geef. Het verschil ligt hem waarschijnlijk in opleiding en of het willen verzorgen. Ik heb een groot team om mij heen en dat vind ik niet zo erg maar wat ik niet prettig vind, is dat ik nooit van te voren weet wie er komt en hoe laat. Soms komen ze pas om 10 uur en dat is te laat vind ik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aafje Thuiszorg Dordrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.