Waardering van Aafje Thuiszorg Dordrecht - Dordrecht op 22 februari 2017 interview

7.2

Ze houden rekening met mijn vader. Als hij buiten de deur is dan komen ze wat later. Ze komen drie keer per dag zijn ogen druppelen en in de ochtend en avond dan helpen ze gelijk met het aan- en uittrekken van zijn steunkous. Twee keer per week helpen met douchen. Het douchen gebeurd met bekende, vaste medewerkers zodat hij zoveel mogelijk op zijn gemak is. De meeste medewerkers doen hun best om tijd vrij te maken voor een kort praatje. Van de week was er een medewerker die zag dat zijn been wat rood zag en vroeg of zijn been niet wat vaker ingesmeerd zou moeten worden. Mijn vader kan altijd bellen als hij wat verlaat is of weg moet. Dan kan er altijd wel wat geregeld worden. Soms wisselt er wat in de bezetting, maar dat vindt mijn vader niet erg. Dan ziet hij, volgens eigen zeggen, weer eens andere leuke jonge dames.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aafje Thuiszorg Dordrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.