Thuiszorg Aafje Poortugaal

Thuiszorg

Schoolstraat 3 3171 GX Poortugaal
Deze locatie is onderdeel van Aafje

Waardering van Thuiszorg Aafje Poortugaal - Poortugaal op 6 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de man - overig

De vakkundigheid van de invalkrachten geef ik een zes, want wat deze medewerkers betreft, laat het wel te wensen over. De vaste medewerkers die geef ik een acht voor hun vakkundigheid. Ik moet aan de invalkrachten iedere keer weer uitleggen hoe ze mij moeten helpen en waar alles ligt. Dit kost mij heel veel energie, ik ben daarna helemaal kapot. De vaste krachten weten ook wanneer ik geholpen wil worden en als de invalkrachten komen dan houden ze daar geen rekening mee en komen niet op de afgesproken tijd. Wat vriendelijkheid betreft is er geen verschil dat is het probleem niet. Ook zijn de invalkrachten wel alert en vragen ook altijd wel of ze nog iets voor mij kunnen doen. Ik ben verder wel blij dat ze komen, dan heb ik even gezelligheid en dat draagt dan weer bij aan de kwaliteit van mijn leven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Aafje Poortugaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.