Thuiszorg Aafje Poortugaal

Thuiszorg

Schoolstraat 3 3171 GX Poortugaal
Deze locatie is onderdeel van Aafje

Waardering van Thuiszorg Aafje Poortugaal - Poortugaal op 2 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de man - overig

Soms krijg ik drie dagen achter elkaar dezelfde en soms krijg ik elke dag een ander. Ze doen het allemaal wel goed, maar ze komen niet op vaste tijden. Ze komen zeer onregelmatig en dan kan ik verder niks doen. Dat vind ik storend. Ze zijn zeer oplettend. Mochten ze zien dat er op mijn been iets is, maken ze mij daar meteen attent op. Ze adviseren dan ook wat ik er aan moet doen. De omgang is bijzonder prettig, je gaat ze op een gegeven moment toch kennen. We gaan amicaal met elkaar om maar niet te. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze vragen altijd hoe het met mij gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Aafje Poortugaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.