Waardering van Aafje Thuiszorg Rhoon - Rhoon op 22 februari 2017 interview

7.3
  • Hersenaandoeningen

De zorgtijden zijn variabel. Ze komen tussen negen uur en half twaalf. Daar heb ik niet veel moeite mee. De zorg bestaat uit, mij helpen uit bed halen, wassen en aankleden. De omgang met de medewerkers vind ik prima. De meeste medewerkers doen hun werk met plezier. Ze komen en gaan met een goed humeur. De vaste medewerkers vind ik deskundig. Met sommige flex medewerkers heb ik soms wel eens wat moeite. Bij de flex medewerkers zitten hele goede bij, maar ook wat mindere. De alertheid vind ik ook wisselend. Ik heb een zorgdossier. De vaste medewerkers lezen dit altijd. Sommige anderen lezen dit niet altijd. De zorg krijg ik van meestal een vaste kern van ongeveer twintig medewerkers. Dat vind ik niet zo'n probleem. Ik heb de medewerkers in de loop van de jaren leren kennen en ik vind ze wel aardig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aafje Thuiszorg Rhoon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.