Aafje Thuiszorg Rhoon

Thuiszorg

Ghijseland 305 3161 VV Rhoon
Deze locatie is onderdeel van Aafje

Waardering van Aafje Thuiszorg Rhoon - Rhoon op 3 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Gebroken heup

Ik vind de medewerkers vreselijk lief en zij proberen er voor te zorgen dat het mij zo gemakkelijk mogelijk wordt gemaakt. Ik word fijn gedoucht, verschoond en ook mijn medicijnen wordt gegeven door de medewerkers. Ik vind dat de medewerkers hierin de best doen. Verder zie ik ongeveer vijf à zes medewerkers. Deze medewerkers hebben de sleutel van mijn huis en dit vind ik heel prettig. Als er een nieuwe medewerker komt, dan heeft diegene geen sleutel. Dit vind ik dan akelig omdat ik heel moeilijk bij de voordeur kan komen. Daarbij als er aangebeld wordt, dan weet ik ook niet wie er voor de deur staat. Wanneer de medewerkers een sleutel hebben, dan weet ik dat het goed zit zodra diegene binnenkomt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aafje Thuiszorg Rhoon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.