Waardering van Aafje Thuiszorg Ridderkerk - Ridderkerk op 22 februari 2017 interview

Elke dag komen ze langs om de kousen aan te trekken. Dat gaat op zich alleen bij de flexwerkers loopt dat niet altijd soepel. Er is altijd wel een gesprekje met de medewerker en aan de hand daarvan hebben ze weleens in de gaten dat het niet lekker gaat met me. Ze hebben dan een luisterend oor en ik kan mijn verhaal bij ze kwijt. Het is een behoorlijk vast team wat komt, alleen in het weekend zijn het meestal flexwerkers. Ik ben tevreden met de zorg ik krijg. Er is niks op aan te merken betreffende de medewerkers, ik ben tevreden over ze. Ze komen ook praktisch elke dag op tijd, in het weekend wisselt dat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aafje Thuiszorg Ridderkerk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.