Accolade Thuiszorg regio De Bilt/Zeist

Thuiszorg

Dennenweg 2 3735 MR Bosch en Duin
Deze locatie is onderdeel van Accolade Zorg

Waardering van Accolade Thuiszorg regio De Bilt/Zeist - Bosch en Duin op 16 september 2020

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Stenose

Gedurende 5 weken, waarvan drie weken in absolute bedlegerigheid en twee weken langzaam herstel van loopvermogen, heeft een team van verzorgenden en verpleegkundigen mij en mijn vrouw geholpen. Wat ons zoveel rust bracht was de opvallende overeenkomst tussen de aanpakken van de verschillende thuiszorgverleners. Een goed ingerichte web-based applicatie leverde zowel hen als mijzelf direct inzicht in de lange-termijn doelen van de zorg en de dagelijkse gang van zaken. De persoonlijke relaties met elk van hen werden mede daardoor eenvoudig versterkt. Het hoefde niet te gaan over de aandoening en het beloop ervan, die was al bekend. Er was tijd voor andere gespreksonderwerpen. Dat bleek bij ieder van hen telkens weer een boeiende ervaring. Wij kenden deze organisatie helemaal niet. Vanaf nu zouden wij ze in ieder volgend geval als eerste vragen om hulp die dan nodig is. Wij hebben hen met plezier enorm bedankt voor de zorg in de afgelopen periode!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Accolade Thuiszorg regio De Bilt/Zeist? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.