Waardering van Accolade Thuis regio De Bilt/Zeist - Bosch en Duin op 20 december 2016 interview

7.8
  • Nieraandoeningen

Het is een christelijke thuiszorg en daar hebben we bewust voor gekozen, omdat we dat belangrijk vinden. Mijn man wordt 's morgens geholpen bij wassen en aankleden en zijn stoma. Tegenwoordig komen ze ook 's avonds helpen. Ik ben met ze overeen gekomen dat ze een half uur van te voren bellen voordat ze komen en dat werkt uitstekend. Dat vind ik heel prettig. Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en meelevend. Soms komt er iemand die het moet leren en dan komt er een ander mee. Daar hebben we geen bezwaar tegen. Ze letten goed op de gezondheid van mijn man en ze geven soms adviezen. Meestal zijn het vaste medewerkers en soms komt daar een nieuwe bij. Je kent ze zo langzaamaan allemaal een beetje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Accolade Thuis regio De Bilt/Zeist? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.