Waardering van Accolade Thuiszorg regio De Bilt/Zeist - Bosch en Duin op 10 januari 2017 interview

7.8
  • Depressie

Sommige medewerkers bellen van te voren op dat zij eraan komen en sommige medewerkers doen dit niet. Het maakt mij verder niet veel uit of sommige medewerkers mij van te voren wel of niet bellen. Ik vind dat de medewerkers heel prettig met mij omgaan. Zij tonen namelijk belangstelling, zijn toegewijd en leven met mij mee. Hierin merk ik dat de medewerkers echt naast mij staan. Ook vind ik dat zij mij helpen waar zij dit kunnen. Ik ben hier heel tevreden over. Waar ik niet zo tevreden over ben, is het logboek waar de medewerkers in moeten schrijven. Hierin schrijven de medewerkers hun bevindingen over mij op. Iedereen kan dit logboek lezen. Ik vind het idee van een logboek goed. Alleen ik zou het fijn vinden als iedere medewerker dit logboek erbij pakt, zodra degene bij mij op bezoek komt. Nu wordt het logboek alleen gepakt na het bezoek omdat de medewerker zijn bevinding hier dan in opschrijft. Er wordt dus niet altijd gekeken wat een medewerker daarvoor heeft opgeschreven. Verder krijg ik zorg van vaste medewerkers en dit vind ik heel prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Accolade Thuiszorg regio De Bilt/Zeist? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.