Accolade Thuiszorg regio De Bilt/Zeist

Thuiszorg

Dennenweg 2 3735 MR Bosch en Duin
Deze locatie is onderdeel van Accolade Zorg

Waardering van Accolade Thuiszorg regio De Bilt/Zeist - Bosch en Duin op 12 juni 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Twee keer in de week word ik geholpen met wassen en aankleden. Ze bellen van te voren wanneer ze denken te komen en dat komt over het algemeen goed uit. De medewerkers doen goed hun werk en sommige hebben een goed empathisch vermogen. Dat vind ik prettig. Als ik afspraken buiten de deur heb, dan houden ze daar rekening mee. Ik vind dat sommige medewerkers de kleinigheden wat beter zien dan anderen. Het zijn ook iedere keer andere medewerkers die ik zie. Dan wordt het wat minder makkelijk om veranderingen in mijn gezondheid te monitoren of te volgen. Ik vind het op zich niet erg, want ik kan dit ook zelf aangeven. Het zou wel makkelijker zijn als ik wat vaste medewerkers heb, zodat ze mijn situatie beter kunnen volgen. Verder ben ik heel blij met de medewerkers die nu komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Accolade Thuiszorg regio De Bilt/Zeist? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.