ActiVite, Thuiszorg Alphen aan den Rijn

Thuiszorg

Simon Smitweg 8 2353 GA Leiderdorp
Deze locatie is onderdeel van ActiVite Thuiszorg

Waardering van ActiVite, Thuiszorg Alphen aan den Rijn - Leiderdorp op 7 december 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ik ben heel tevreden over de thuiszorg. Ze helpen mij bij het aan- en uittrekken van steunkousen en ook bij het douchen. Ik krijg veel verschillende medewerkers over de vloer en dat vind ik geen probleem, omdat ik veel medewerkers goed ken. Ik weet nooit precies wanneer ze komen en wie er komt. De één komt om negen uur en een ander komt pas om kwart voor twaalf. Dat laatste vind ik veel te laat. Als ik een afspraak heb, dan houden ze daar wel rekening mee, bijvoorbeeld als ik naar een verjaardag toe moet. De omgang met de medewerkers vind ik prima, omdat ze hun werk uitstekend doen. Voor ze weg gaan, vragen ze of ze nog iets kunnen doen. Ik vind het jammer dat ze vaak geen tijd hebben. Even een praatje maken of samen een kopje koffie drinken, zou ik fijn vinden. Met het douchen nemen ze wel echt de tijd. Daarvoor krijg ik altijd dezelfde medewerkster en dat vind ik heel fijn. Als zij met vakantie is, dan mag ik zelf een vervanger aangeven. Dat vind ik prettig. Ik vind de medewerkers deskundig, want ze hebben allemaal een diploma en ze weten hoe ze de kousen zonder rimpels aan moeten doen. Ik vind ze ook alert, want ze merken aan mij als er iets is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Alphen aan den Rijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.