Waardering van ActiVite, Thuiszorg Alphen aan den Rijn - Leiderdorp op 21 februari 2017

7.5

Na de aanvraag voor thuishulp is er snel gereageerd en was de hulp snel geregeld..Alle lof voor de medewerkers die met respect mijn vader( 100+) hulp boden bij s ávonds douchen enz. Mijn vader ging wel hechten aan vaste medewerkers maar begreep ook wel dat dat niet altijd kon. Jammer was dat af en toe de afgesproken tijden erg uitliepen .De reden werd altijd besproken ;vaak calamiteiten die niet te voorkomen zijn. Mijn vader en de familie waren zeer tevreden! Mijn vader is nu verhuisd naar n zorgappartement in Aarhoeve Langeraar .De negatieve kanten komen vaak in de publiciteit .Bij deze 'n pluim voor jullie werk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Alphen aan den Rijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.