Waardering van ActiVite, Thuiszorg Duin en Bollen / Haarlemmermeer - Leiderdorp op 18 december 2018 interview

7.8

De afspraken worden niet altijd nagekomen. De medewerkers gaan op een goede manier met mijn vrouw om. In de meeste gevallen sluit de zorg aan op wat mijn vrouw belangrijk vindt. Ik vind dat ze deskundig zijn. Er wordt goed gelet op de gezondheid van mijn vrouw. Er is wel een vast team, maar vanwege vrije dagen en ziekte wordt daar wel van afgeweken. Dan komt er iemand anders en dat vind ik wel rommelig. Dat komt omdat een vervanger niet weet wat mijn vrouw wil. Dan komen ze ook op een tijd die wij liever niet hebben. Het afwijken van de tijden komt omdat de planning verkeerde tijden op het rooster zet dan ze met ons hebben afgesproken. Daar probeer ik al een jaar iets aan te doen. Er is mij gezegd dat er uitgezocht wordt hoe het kan dat de afspraken niet worden nagekomen. Ik weet dat er medewerkers zijn vertrokken omdat ze niet tevreden waren over de planning en de werkdruk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Duin en Bollen / Haarlemmermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.