Waardering van ActiVite, Thuiszorg Duin en Bollen / Haarlemmermeer - Leiderdorp op 21 februari 2017 interview

8.8

Het zou wel makkelijk zijn als ze op een vaste tijd komen om te douchen anders loop ik heel lang in pyjama. De omgang met de meisjes is heel goed, het is net of het mijn dochters zijn. Ik heb een goeie band met ze. De hulp die ik krijg bij het douchen vind ik heel belangrijk. Stuk voor stuk hebben de meisjes verstand van zaken en ze zijn ook zo lief. Ik had laatst een plekje op mijn voet en dat werd opgemerkt door ze. Ze houden me goed in de gaten. Ik ken de meisjes omdat ze vaak komen. Als er een nieuwe meisjes komen is het contact net zo makkelijk en goed als met de vaste meisjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Duin en Bollen / Haarlemmermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.