Waardering van ActiVite, Thuiszorg Duin en Bollen / Haarlemmermeer - Leiderdorp op 17 februari 2017 interview

8.8

Ik vond het personeel deskundig, warm, geïnteresseerd en echt begaan. Dat bleek uit de vragen die ze stelden en de zaken die ik met hen besprak. Zo had ik een ziekenhuisbezoek en tijdens het volgende zorgmoment refereerde men daaraan. Dat vond ik erg fijn. De deskundigheid van de medewerkers bleek uit de perfecte verzorging van een complexe wond. Ook maakten ze nooit fouten. Als ze ergens aan twijfelden hielden ze ruggespraak met de wondspecialist. Dat contact was prima, het was een goed team. Ze onderkenden ook wild vlees en ze waren heel scherp daarop. Ik was alleen niet tevreden over de planning, het contact daarmee liep niet zo goed. Er waren problemen met de bereikbaarheid en af en toe duurde het erg lang voor ik contact had. Soms had ik twee dagen van tevoren afspraken uit de planning gehaald en stond er op die tijdstippen toch iemand voor de deur. Dat is zonde van hun tijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Duin en Bollen / Haarlemmermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.