Waardering van ActiVite, Thuiszorg Duin en Bollen / Haarlemmermeer - Leiderdorp op 22 februari 2017 interview

7.7

Over de deskundigheid ben ik tevreden. Momenteel loopt het goed. Ze houden mij goed in de gaten en ze houden mijn gezondheid ook bij in een map zodat een andere medewerker kan zien hoe de situatie is. Momenteel heb ik een vast team, bij ziekte en vakantie, dan is dat moeizaam, want dan komen er verschillende medewerkers. Je moet dan steeds alles uitleggen. De tijden zijn heel wisselend. Soms komen ze heel laat. Dan is het rooster weer veranderd. Ik zou graag hebben dat ze me daar over informeren dat ze later komen. |De omgang met de medewerkers is prettig. Met de vaste medewerkers ga je anders om, ze zijn alert en hebben ook een luisterend oor. Ik vind de zorg die ik krijg belangrijk. De zorg draagt zeker bij aan een betere kwaliteit van mijn leven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Duin en Bollen / Haarlemmermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.