Waardering van ActiVite, Thuiszorg Duin en Bollen / Haarlemmermeer - Leiderdorp op 18 december 2018 interview

Soms komt er een calamiteit tussendoor en dat vind ik weleens vervelend. Ik heb met de medewerkers afgesproken dat ze mij bellen als ze uitlopen. Deze afspraak komen ze na en ik mag ook altijd zelf bellen. Ik vind de medewerkers vriendelijk en ze doen goed hun werk. Ik zie aan sommige dames dat ze het werk heerlijk vinden. Ik vind de dames helemaal geweldig. Ik heb een enkele keer een man, maar die zijn ook leuk. Als ik wat mankeer, dan komt de verpleegkundige. Als ik bijvoorbeeld een wondje heb, dan komt ze die behandelen. Ik ben blij dat die dames er zijn. Als ik verdrietig ben, dan slaan ze een arm om mij heen. Ze troosten mij. Ik krijg weleens een nieuwe medewerker, maar dat vind ik niet erg. Ik ben blij als er iemand komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Duin en Bollen / Haarlemmermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.