ActiVite, Thuiszorg Kaag en Braasem / Nieuwkoop / Amstelveen

Thuiszorg

Simon Smitweg 8 2353 GA Leiderdorp
Deze locatie is onderdeel van ActiVite Thuiszorg

Waardering van ActiVite, Thuiszorg Kaag en Braasem / Nieuwkoop / Amstelveen - Leiderdorp op 7 december 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De medewerkers vind ik heel belangstellend en ze komen netjes op tijd. Ze weten precies wat ze moeten doen en waar ze op moeten letten en vandaar dat ik ze deskundig vind. Als ze iets niet weten, dan contacten ze iemand die het wel weet. Ik vind ze alert, want ze kijken bijvoorbeeld regelmatig of mijn man geen doorligplekken heeft en ze reageren daar adequaat op. Er komen verschillende medewerkers bij ons over de vloer. Uiteraard zou ik liever hebben dat er een vast persoon zou komen, want dan hoef ik niet het totale verhaal uit te leggen. We hebben wel een vast aanspreekpunt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Kaag en Braasem / Nieuwkoop / Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.