Waardering van ActiVite, Thuiszorg Kaag en Braasem / Nieuwkoop / Amstelveen - Leiderdorp op 22 februari 2017 interview

8.2

De thuiszorg kwam elke dag bij me langs, niet echt een vaste afspraak hiervoor gemaakt, maar als ik weg moest kon ik een afspraak maken en daar werd netjes aan gehouden. Met de meeste medewerkers had ik een goede omgang. Ik had een wond en de zorg die ik kreeg was heel fijn. Over het algemeen hadden de medewerkers verstand van zaken, zeker de vaste medewerkers. Door het praatje wat je met ze maakt werd wel opgemerkt hoe ik me voelde en de wond werd goed in de gaten gehouden. Alleen tijdens de vakantieperiode rouleerde het team. Doordat je toch vaak dezelfde medewerker kreeg kon die persoon eventueel verandering in de wond zien en je hoeft niet steeds uitleggen over hoe of wat.,

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Kaag en Braasem / Nieuwkoop / Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.