ActiVite, Thuiszorg Kaag en Braasem / Nieuwkoop / Amstelveen

Thuiszorg

Simon Smitweg 8 2353 GA Leiderdorp
Deze locatie is onderdeel van ActiVite Thuiszorg

Waardering van ActiVite, Thuiszorg Kaag en Braasem / Nieuwkoop / Amstelveen - Leiderdorp op 6 december 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ik vind de dames allemaal aardig. Als ik ergens naar toe moet, dan houden ze daar rekening mee. Ze zorgen ervoor dat ik klaar ben. Ik heb geen enkele nare ervaring met deze thuiszorg. Ze zijn allemaal vriendelijk tegen mij. Ik ga ervan uit dat ze de dingen beter weten dan ik. Ze zijn altijd netjes. Zo zetten ze bijvoorbeeld de datum op de oogdruppels. Die mag je namelijk maar vier weken gebruiken. Ik vind dat ze erg alert zijn. Als ze tijd hebben, dan maken we een praatje. Ze stellen dan ook weleens wat diepzinnige vragen. Ze rapporteren dingen. Een enkele keer komt er iemand die ik niet ken, maar op zich vind ik dat niet zo erg. Ik vind het natuurlijk wel prettig dat ik over het algemeen dezelfde medewerkers krijg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Kaag en Braasem / Nieuwkoop / Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.