ActiVite, Thuiszorg Kaag en Braasem / Nieuwkoop / Amstelveen

Thuiszorg

Simon Smitweg 8 2353 GA Leiderdorp
Deze locatie is onderdeel van ActiVite Thuiszorg

Waardering van ActiVite, Thuiszorg Kaag en Braasem / Nieuwkoop / Amstelveen - Leiderdorp op 5 december 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Wij waren buitengewoon tevreden over de thuiszorg die mijn vrouw ontvangen heeft. De omgang met de medewerkers vond ik prima. Als ze binnenkwamen of weggingen, dan waren ze vriendelijk. Er werd ook naar onze wensen geluisterd. Als wij ergens naar toe moesten, dan werd daar rekening mee gehouden. Ik vond ze deskundig en dat merkte ik aan de handelingen die ze moesten uitvoeren. Dat deden ze op een handige manier. Ik vond ze alert, want ze zagen het als mijn vrouw zich wat minder voelde. Mijn vrouw kreeg de zorg van een klein groepje medewerkers. Het waren er ongeveer zes. Dat vonden wij prettig, want op deze manier kreeg je een band met de mensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Kaag en Braasem / Nieuwkoop / Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.