ActiVite, Thuiszorg Leiden / Voorschoten

Thuiszorg

Simon Smitweg 8 2353 GA Leiderdorp
Deze locatie is onderdeel van ActiVite Thuiszorg

Waardering van ActiVite, Thuiszorg Leiden / Voorschoten - Leiderdorp op 7 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de man - overig

Als ik naar het ziekenhuis moet, wil ik dat ze op een bepaalde tijd bij mij komen en dit gebeurt dan ook. Ik krijg veel wisseling van mensen en dat vind ik niet prettig. Met de ene persoon kan ik beter omgaan dan met de ander. Ze houden goed rekening met mijn leeftijd, ze laten me weten wat ik nog wel en niet zou kunnen gezien mijn leeftijd. De tijden dat ze komen, variëren heel erg. Ik vind dat niet prettig, want als ik dan visite heb, kunnen ze ieder moment komen. De ene medewerker is meer deskundig dan de ander. Je bent toch afhankelijk van de mensen die bij je komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Leiden / Voorschoten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.