Waardering van ActiVite, Thuiszorg Leiden / Voorschoten - Leiderdorp op 18 december 2018 interview

7.5

De afspraken lopen weleens spaak. Mijn vrouw en ik willen vroeg geholpen worden, maar het loopt weleens uit. Ze vergeten ons dan in te lichten en dat vinden we vervelend. Er komen hier meerdere disciplines, zowel de verzorgende als de verpleegkundige. We zijn heel tevreden over deze medewerkers. Alles wordt ook regelmatig gecontroleerd en als ze iets niet vertrouwen, dan adviseren ze mij om de dokter te bellen. Ik merk dat de ene medewerker meer betrokken is, dan de ander. Ik krijg vaak vaste medewerkers, maar mocht ik een invaller krijgen dan weet diegene niks van onze omstandigheden. Ik vind dat logisch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Leiden / Voorschoten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.