ActiVite, Thuiszorg Leiden / Voorschoten

Thuiszorg

Simon Smitweg 8 2353 GA Leiderdorp
Deze locatie is onderdeel van ActiVite Thuiszorg

Waardering van ActiVite, Thuiszorg Leiden / Voorschoten - Leiderdorp op 7 december 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De medewerkers komen netjes op tijd. Soms moet ik naar het ziekenhuis. Ik bel dan even en dan komen ze wat eerder. De medewerkers vind ik ontzettend bereidwillig, vriendelijk en aardig. Ze informeren altijd even hoe het met mij gaat. Ik vind dat ze deskundig zijn, want ik kan overal over praten en zij weten daar dan veel van. Ik vind ook dat ze alert zijn. Alles wordt beschreven in mijn dossier. Als ik aangeef dat ik mij niet lekker voel, dan haken ze daar de volgende keer op in. Ze vragen dan of ik mij al wat beter voel dan de vorige keer. Ik krijg de zorg van vrij veel verschillende medewerkers. Dat vind ik niet erg, omdat iedereen iets anders te vertellen heeft. Ik heb het gevoel dat ik iedereen goed ken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Leiden / Voorschoten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.