Waardering van ActiVite, Thuiszorg Leiden / Voorschoten - Leiderdorp op 18 december 2018 interview

7.8

De medewerkers komen op verschillende tijden en dat maakt het lastig vind ik. Mijn man gaat een paar dagen in de week naar de dagopvang, maar dat verloopt goed. Ze zorgen er dan voor dat ze op tijd bij mijn man zijn. De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk. Mijn man is erg ongeduldig en daar kunnen ze goed mee om gaan. Ze weten precies wat hij wil en hoe hij het wil. We krijgen ook wel uitzendkrachten en die weten dit soort dingen vaak niet. Dat maakt het soms lastig merk ik. De medewerkers houden mijn man goed in de gaten. Zo letten ze bijvoorbeeld goed op zijn voeten of ze rood of dik zijn. Als ze het niet vertrouwen, dan adviseren ze ons om de dokter te bellen. Elke keer als er een nieuwe medewerker komt is dat wennen. Mijn man heeft een bepaald patroon en een nieuwe medewerker begrijpt dat niet. Ze moeten hem eerst leren kennen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Leiden / Voorschoten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.