Waardering van ActiVite, Thuiszorg Leiden / Voorschoten - Leiderdorp op 22 februari 2017 interview

6.0

Ik ben niet tevreden over de tijdstippen dat de medewerkers komen. Ze zijn bijna altijd te laat en dat vind ik zeer vervelend. De medewerkers vind ik uitstekend met mij omgaan. Ze zijn heel normaal tegen mij. Ze helpen mij met het aantrekken van steunkousen. De medewerkers wisselen vaak, maar dat vind ik niet erg, want bij een simpele handeling zoals ze doen bij mij, maakt mij dat niets uit.

Reactie van/namens Thuiszorg ActiVite, Thuiszorg Leiden / Voorschoten - Leiderdorp

Fijn dat u blij bent met onze collega's! We waarderen het dat u dat op deze website ook onder woorden heeft gebracht. We vinden het jammer om te lezen dat u niet blij bent met de afspraken die gemaakt worden. Zou u hierover contact op willen nemen met de accountverantwoordelijke medewerker of teammanager Koen van der Meer? We komen graag met u in contact!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ActiVite, Thuiszorg Leiden / Voorschoten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.